Tulevia tapahtumia

• KTTO:n vuosijuhlien jatkot lauantaina 20.11. Eteläsuomalaisen osakunnan tiloissa (Uusi ylioppilastalo 4.kerros), klo 23.30 alkaen. Hinta 0e! Katso keitä muita on tulossa.

• Vuosijuhlia seuraa tunnetusti seuraavan aamun sillis, joka tänä vuonna järjestetään siis 21.11. alkaen klo 10 Uudella ylioppilastalolla 3. kerroksessa. Mikäli et ole etukäteen sitä varannut, pääset silti nauttimaan siitä 10e hintaan. Mikäli aikaisempia vuosia on uskominen, juhlat eivät lopu vielä tähän aamuunkaan…

• Kähmintäsauna 30.11. klo 18 alkaen Domman Sivistys-saunalla:
    Mikäli olet kiinnostunut tietämään millaista on toimia ktto:n hallituksessa, on nyt hyvä hetki kysellä asiasta vanhoilta hallituslaisilta. Olit sitten kiinnostunut hallitustoiminnasta, tai haluat vain hyvät löylyt, tervetuloa paikalle! Tarjolla ruokaa ja juomaa.

• KTTO:n vaalikokous Economicumilla 8.12. klo 14:
    Kokouksessa valitaan uusi hallitus vuodelle 2011, saavu siis paikalle äänestämään tulevasta ainejärjestömme päättäjäkoneistosta, vaikket itse hallitukseen välttämättä olisikaan pyrkimässä!

• KTTO:n tontut kuiskailevat, että fuksit ovat jo täyttä päätä järjestämässä jokavuotista kohokohtaa, nimittäin PIKKUJOULUJA! Varaa siis kalenteristasi vapaaksi 9.12. klo 20 alkaen.
  • One Reply to “Tulevia tapahtumia”

1. Pingback: Anonymous