Tulevia tapahtumia

*KTTO:n vuosijuhlatoimikunta kokoontuu 23.9 klo 12.00 Uudella ylioppilastalolla kokoushuone Beauvoirissa (3. krs). Mukaan kokoustamaan ja juhlia järjestämään ovat erittäin tervetulleita aivan kaikki halukkaat (fuksitkin: olette enemmän kuin tervetulleita!) – näin taataan, että juhlista saadaan varmasti ainejärjestömme näköiset ja oloiset!

*Syksyn ensimmäinen EXCU suuntautuu maanantaina 10.10 klo 14-16 Valtiovarainministeriöön! Ilmoittautumisohjeet ovat tulleet sähköpostilistalle.

*ROOMALAISET 13.10!

Syksyn kuumimmat bileet ovat täällä! VOO:n ja KTTO:n yhdessä järjestämiä lakanakarkeloita ei vain ole sopivaa missata! Lisäinfoa tulossa.

Nimenvaihtoon liittyen syksyllä järjestetään 18.10-25.10 viikolla hieman enemmän toimintaa. Viikko huipentuu 25.10 nimenvaihtobileisiin, lisäinfoa ja tietoa tapahtumista tulee myöhemmin!

*TIEDETTÄ ja VIINIÄ -ILTA 18.10 Mannerheim-salissa Uudella!

*NIMENVAIHTOBILEET 25.10! KTTO – yhä kauempana kansasta?

*KTTO 52v VUOSIJUHLAT 19.11.
Vuoden hienoimmat bileet ovat tietenkin ainejärjestömme synttärit! Pukeudu parhaimpiisi ja tule viettämään kanssaopiskelijoidesi kanssa unohtumaton ilta! Bileet eivät lopu siihen, vaan perinteiseen tapaan jatkuvat silliksellä seuraavana aamuna.

*KTTO:n PIKKUJOULUT 8.12.
Katsotaan, mitä fuksiasten voittajajoukkue tänä vuonna keksii…