Tiedettä ja viiniä 18.10

Oletko miettinyt mitä ihmettä taloustieteen tutkijat derivointitaidoillaan oikein tekevät? Mietityttääkö sinua mitä oppiaineessamme tutkitaan? Entä oletko kiinnostunut kuulemaan objektiivisen näkemyksen tekijänoikeuskysymykseen?

Ilmestymällä Uudelle Ylioppilastalolle (Mannerheim-sali, ylin kerros) 18.10 klo 18 saat vastauksen yllä oleviin kysymyksiin viinilasillisen ääressä. KTTO nimittäin järjestää vuosittaisen Tiedettä ja viiniä tilaisuuden ja tällä kertaa vieraina ovat:

Professori Markku Lanne, Helsingin yliopisto
Neuvonantaja Tuomas Takalo, Suomen Pankki

Tilaisuuden aluksi kuulemme yleisellä tasolla oppiaineessamme tehtävästä tutkimuksesta, jonka jälkeen Tuomas Takalo esittelee akateemisen tutkimuksen näkemyksiä tekijänoikeuskysymykseen. Tarjolla pientä suolaista sekä opintopisteitä KA9-opintojakson muodossa. Tervetuloa!