Tutkimusta ja verkostoitumista

KuKaS-hankkeen sisällä tehtävä yhteistyö kolmen eri yksikön välillä tukee myös tutkimusperustaisuutta. Kokoonnuimme 28.11. Helsinkiin käsittelemään hanketta lähellä olevien tutkijoiden käsityksiä kulttuuri- ja katsomussensitiivisyydestä. Koska kukaan ei voi tuntea kaikkea olemassaolevaa tutkimusta ja teoriaa, tällaiset tilaisuudet ovat hyvin tärkeitä ja vahvistavat tutkimuspohjaa.

Kuvassa vasemmalta: Sauli Puukari (Jyväskylän yliopisto JY), Heidi Rautionmaa (Helsingin Yliopisto HY), Tapani Innanen (HY), Anuleena Kimanen (HY), Eija Hanhimäki (JY), Juha Lahti (JY) ja Miia Kallio (HY). Kuvasta puuttuvat Helsingin yliopiston Kasvatustieteellisestä tiedekunnasta Saila Poulter, joka oli mukana lähettämällä tervehdyksensä New Brunswickista, jossa hän on vierailevana tutkijana, sekä Arto Kallioniemi ja Pia-Maria Niemi. Ryhmässä on siis laajaa osaamista maisterivaiheesta professoritasolle.