Yhteiskunnallisen muutoksen opiskelijat Kumous ry

Kumous perustettiin 2018 kaikkien Yhteiskunnallisen muutoksen opiskelijoiden ainejärjestöksi.  Järjestön tehtävänä on Yhteiskunnallisen muutoksen opiskelijoiden edunvalvonta ja tapahtumien järjestäminen. Tavoitteenamme on varmistaa jokaisen opiskelijan löytävän kotinsa Yhmusta! Kumous järjestää muun muassa opinto-ohjausta, tutustumiskäyntejä ja erilaisia aktiviteettejä ja illanviettoja, joihin kaikki opiskelijat ovat tervetulleita! Tarkemmin toiminnasta voi lukea ”toiminta”-kohdasta, mutta varmimman uuden tiedon Kumouksen toiminnasta saa yhteiskunnallisen muutoksen sähköpostilistalta ja Kumouksen some-kanavilta.

Yhdistyksen jäseniksi voivat liittyä kaikki yhteiskunnallisen muutoksen opiskelijat! Hallitus käsittelee kaikki hakemukset.

Kippis ja Kumous!

Terveisin,