Targeting language contact typology for Distributional Typology

Eitan Grossman (Hebrew University of Jerusalem) pitää kurssin ‘Targeting language contact typology for Distributional Typology’ 3.-10.10.2017. Kurssin opetusajat ovat seuraavat, tarkemmat paikat Helsingin yliopistossa selviävät myöhemmin:

Tuesday 3.10 – 14-16
Wednesday 4.10 – 16-18
Thursday 5.10 – 12-14
Monday 9.10 – 14-16, 16-18
Tuesday 10.10 – 14-16

Kurssin ohjelma ja oheislukemisto löytyvät tästä. Kurssiin liittyy myös harjoituksia ja lopuksi kurssille osallistujien pitää kirjoittaa essee (josta sovitaan yhdessä yleisen kielitieteen henkilökunnan kanssa). Kurssista voi saada 5 op. Kurssi kuuluu pääasiassa LingDAn ohjelmaan, mutta sitä voidaan käyttää myös kandinopintoihin ja se sopii myös jatko-opintotason kurssiksi ja sitä voi käyttää vanhassa systeemissä aine- ja syventävien opintojen erikoiskurssina. Kurssille saa tulla myös vain kuuntelemaan, jos sinulla ei ole aikaa suorittaa sitä muuten.

Lisätietoja: Seppo Kittilä (seppo.kittila@helsinki.fi)