Maisteriopiskelija Mirkka Hekkurainen mukaan projektiryhmään / Master Student Mirkka Hekkurainen joins the research team

Projektiryhmä on kasvanut tuomalla mukaan muutaman opiskelijan. Ensimmäisenä esittelemme maisterivaiheen opiskelijan, Mirkka Hekkuraisen, joka on mukana tekemässä graduaan osallistavasta etnografiasta ja synkästä kulttuuriperinnöstä. Mirkka tutkii osallistamista kaivausten lisäksi sosiaalisessa mediassa ja hänen(kin) työtään pääsee seuraamaan myös kotisohvalta käsin. Esittely ja linkit sosiaaliseen mediaan on vain klikkauksen päässä.

The research team grew with few students and first we will introduce master student Mirkka Hekkurainen. Mirkka is doing her master thesis about participatory ethnography and dark heritage. She does her research at the open excavation and in the social media. You can follow her (and others) work comfortably from your home couch. The introduction and the links to social media is only one click away.

MLH2

Mirkka and a tar pit / Mirkka ja tervahauta