80 % lehdistämme sijaitsee verkossa!

This post is also available in: englanti ruotsi

• Noin 80 % kirjaston yli 30 000 lehdestä on e-lehtiä tai tarjolla myös e-versioina.
  • Yliopistolaisena (= yliopiston verkon käyttöluvan haltijana) voit lukea e-lehtiämme etäyhteyden välityksellä mistä tahansa ja  mihin vuorokauden aikaan tahansa.
  • Kirjaston paikallisasiakkaana voit lukea e-lehtiämme kirjaston tiloissa joko asiakasmikrolta tai omalta läppäriltäsi HUPNet-verkon kautta. Väliaikaisen HUPNet-tunnuksen saat kirjaston asiakaspalvelusta.
  • Voit lähestyä e-lehtikokoelmiamme useampaa eri kautta. Voit etsiä tiettyjä tai tietynaiheisia lehtiäkirjaston verkkosivujen aineistohaunNELLIn tai HELKAn kautta. Voit myös lähteä liikkeelle hakemalla tiettyä artikkelia tai tietynaiheisia artikkeleita NELLIn artikkelihaun, Google Scholarin tai jonkun kirjaston hankkiman viitetietokannan kautta.
  • Lue lisää e-lehtiepalveluista —>