Lehtien käytön seuranta Kumpulassa 2.3.-27.3.

This post is also available in: englanti ruotsi

Kumpulan kampuskirjastossa seurataan painettujen lehtien käyttöä maaliskuun ajan. Lehtien käyttökerroista nimekkeittäin saadut tilastot tukevat osaltaan kirjaston lehtihankintojen suunnittelua.

Kampuskirjastossa on lehtiseurannan ajan lehtien palauttamista varten merkityt kärryt lehtihyllyjen lähellä ja pöydät kopiokoneiden vieressä. Kun palautat käyttämäsi lehdet kärryyn sen sijaan, että viet ne takaisin hyllyyn, autat meitä saamaan lisätietoa lehtien käytöstä.

Kirjaston asiakkaiden käyttöön tarjoamat uudet lehdet ovat suureksi osaksi Helsingin yliopiston verkossa käytettäviä e-lehtiä. E-lehdet ovat kaikkien asiakkaiden käytettävissä yliopiston kirjaston toimipaikossa. Elektronisista lehdistä ja muista e-aineistoista voit tehdä hankintaehdotuksen täällä.

lehdet5