Russian and Eastern European Studies Guide – тематический портал

This post is also available in: englanti

Venäjän ja itäisen Euroopan tutkimuksen tärkeimmät tiedonlähteet löytyvät nyt kootusti yhdeltä sivustolta:

Kirjojen, lehtien, artikkelien lisäksi palvelu tarjoaa vinkkejä tiedonhakuun, uutisia alan aineistoista sekä tietoa esimerkiksi opinnäytteistä ja arkistoista.

Mukana on sekä kirjaston hankkimia yliopistolaisten käyttöön rajattuja e-aineistoja, että kaikille avoimia verkkoaineistoja. Yliopiston verkkoon pääsyä vaativat aineistot ovat käytettävissä yliopiston kirjastoissa.

matryoshka
Kuva: Wikipedia.org CC BY-SA 4.0

Oppaan ovat yhteistyössä koonneet Helsingin yliopiston kirjaston, Kansalliskirjaston Slaavilaisen kirjaston ja Aleksanteri-instituutin kirjaston asiantuntijat.

Täydennämme opasta saadun palautteen pohjalta – tervetuloa kertomaan meille kehitysehdotuksesi!

ResearchGuides – tutkimuksen tiedonlähteet

ResearchGuide_logo