Avoimen tieteen kioskit kutsuvat kampuksilla huhtikuussa

This post is also available in: englanti

Miten avoimen tieteen toimintatavat vaikuttavat tutkimuksesi näkyvyyteen ja saavutettavuuteen? Mitä kaikkien yliopistolaisten tulisi tietää avoimesta julkaisemisesta ja kirjaston tarjoamista palveluista sen tueksi? Millaisia alennuksia on mahdollista saada avoimen julkaisemisen maksuihin?

Avoimen tieteen kioskeilla saat vastauksia kysymyksiisi. Tule kioskeille kyselemään ja keskustelemaan kirjaston asiantuntijoiden kanssa avoimeen tieteen teemoista. Kerromme muun muassa, miten voit toteuttaa avoimuutta rinnakkaistallennuksen kautta nyt entistä helpommin. Rinnakkaistallennus luo avoimuutta ja kirjasto tarjoaa tähänkin eväät.

Avoimen tieteen kevätviikkojen päätöskioski Kaisa-talossa on osa Ohjauskulman avajaisviikkoa. Silloin pyrimme tuomaan avoimen tieteen teemoja esiin erityisesti opiskelijan näkökulmasta.

Kioskit ovat avoinna seuraavasti:

Biomedicumin aula, Meilahti
maanantai 1.4. klo 11–13

Physicumin aula, Kumpula
torstai 4.4. klo 11–13

Biokeskus 2:n aula, Viikki
keskiviikko 10.4. klo 12–14

Kaisa-talon Ohjauskulma, Keskustakampus
torstai 11.4. klo 12–14

Toivotamme sekä uudet että vanhat asiakkaamme tervetulleiksi!

Lisätietoja avoimesta tieteestä: http://libraryguides.helsinki.fi/oa