Juhlapäivä

Juhlaviikkomme on sujunut onnistuneesti täällä Helsingin yliopistolla ja pääkaupunkiseudun kuntien päiväkodeissa sekä koko viikon juhlaohjelmaa tarjonneessa Lastentarhanmuseossa Ebeneser-säätiön tiloissa.

Huomenna, perjantaina, varhaiskasvatuksen merkittävää virstanpylvästä, Suomalaisen lastentarhanopettajankoulutuksen 120-vuotistaivalta kokoontuvat viettämään pääjuhlaamme niin kokeneet pedagogit, kuin vasta työuraansa aloittelevat opiskelijat; hallinnon, koulutuksen ja käytännön päiväkotityön asiantuntijat; kaikki ne, joille varhaiskasvatus on sekä lapsen elämään vaikuttavana toimintana, että yhteiskunnallisena vaikuttajana merkittävä suunnannäyttäjä.

Huomenna olen erityisen ylpeä siitä, että olen Suomalainen Lastentarhanopettaja ja rohkaisen kaikkia viettämään huomenna juhlapäivää päiväkodeissa, eskareissa, kunnissa ja hallinnollisilla tahoilla, vaikkette itse pääjuhlaamme pääsisikään.

Innostavaa, inspiroivaa ja iloista juhlapäivää kaikille!

This entry was posted in Sekalaista. Bookmark the permalink.