Ryhmämentorointiohjelma tulee taas – hae nyt mentoriksi!

Kauden 2019–2020 ryhmämentorointiohjelma pyörähtää käyntiin jälleen marraskuussa, ja haemme nyt mukaan mentoreita opiskelijaryhmille.

Ryhmämentorointi tarkoittaa oman osaamisen ja elämänkokemuksen jakamista pienryhmälle, joka koostuu eri opintovaiheissa olevista opiskelijoista. Ryhmään valitaan 2–4 opiskelijaa, ja suurin osa ryhmistä on poikkitieteellisiä.

Monet mentoreistamme ovat osallistuneet ohjelmaan useammin kuin kerran pidettyään kokemusta antoisana. Viime kaudelta kerätyssä palautteessa huikeat 100 % ohjelmaan osallistuneista mentoreista suosittelisivatkin ohjelmaan osallistumista muille!

Ohjelman yhteinen aloitustilaisuus on keskiviikkona 20.11.2019 klo 17–19 Minervatorilla ja päätöstilaisuus järjestetään toukokuussa 2020. Marraskuun ja toukokuun välisenä aikana mentorointiryhmät kokoontuvat itsenäisesti noin kerran kuukaudessa. Lisäksi mentoreille järjestetään oma välitapaaminen ohjelman puolivälissä.

Jos haluat mukaan, ilmoittaudu vapaaehtoiseksi mentoriksi tällä lomakkeella viimeistään 18.9.2019. Ilmoittautuminen ei ole sitova, ja sinuun otetaan yhteyttä syyskuun aikana yliopistolta. Katso tarkempia tietoja Mukaan ohjelmaan -sivulta.

Lisätietoa mentorihausta antaa yhteyspäällikkö Marja Peltomäki marja.peltomaki(at)helsinki.fi.