Tutustu ryhmämentoroinnin kauden 2021–2022 mentoreihin – haku käynnistyy maanantaina 27.9!

Helsingin yliopiston opiskelijoille ja vastavalmistuneille suunnatun ryhmämentorointiohjelman mentorit kaudelle 2021–2022 on julkaistu. Varsinainen haku käynnistyy maanantaina 27.9.2021 klo 12, mutta voit jo nyt tutustua mentoritarjontaan etukäteen. Ohjelma pyörähtää käyntiin marraskuussa.

Tänä vuonna tarjolla on ennätykselliset 45 mentoria. He ovat yhteiskunnan eri aloilla vaikuttavia yliopistomme alumneja, joita yhdistää opintotausta Helsingin yliopistossa ja halu jakaa osaamistaan opiskelijoille. Ryhmämentoroinnin blogisivustolta löydät lisätietoa mentoroinnista ja mentoreiden esittelyt.

Nyt ehdit tutustua mentoreihin etukäteen ennen hakuajan käynnistymistä maanantaina! Hakulinkki päivitetään Mukaan ohjelmaan -sivulle klo 12.

Lisätietoja antaa urapalvelut: careerservices@helsinki.fi