Mentorihaku kaudelle 2017-2018 on nyt auki!

Helsingin yliopiston ryhmämentorointiohjelma starttaa jälleen syksyllä ja haemme opiskelijoille mentoreita. Mentorointiohjelma tarkoittaa mentorointia – oman osaamisen ja elämänkokemuksen jakamista pienryhmälle, joka koostuu opintojensa loppuvaiheessa olevista opiskelijoista. Ryhmään valitaan 2-4 opiskelijaa ja suurin osa ryhmistä on poikkitieteellisiä.

Monet mentoreistamme ovat viihtyneet niin hyvin mentorina, että jatkavat mukana useamman kierroksen. Lähes kaikki suosittelisivat ryhmämentorointia muillekin. Voit lukea mentoreiden kokemuksia edelliseltä kierrokselta seuraavasta artikkelista alempana.

Ohjelman yhteinen aloitustilaisuus on tiistaina 13.11.2017 klo 17-19 ja päätöstilaisuus järjestetään toukokuussa 2018. Marraskuun ja toukokuun välisenä aikana mentorointiryhmät kokoontuvat itsenäisesti noin kerran kuukaudessa.

Jos haluat mukaan, ilmoittaudu vapaaehtoiseksi tällä lomakkeella viimeistään 11.8.! Ilmoittautuminen ei ole sitovaa, ja sinuun otetaan yhteyttä elokuun aikana yliopiston alumnitoimijoista. Lisätietoa mentorihausta antaa Marja Peltomäki marja.peltomaki(at)helsinki.fi.

Tervetuloa mukaan!