Opiskelija, hae mukaan ryhmämentorointiin nyt!

Kauden 2019–2020 ryhmämentorointiohjelma käynnistyy marraskuussa. Monitieteisen ohjelman viimeinen hakupäivä Helsingin yliopiston opiskelijoille on 14.10. Ryhmät täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, joten kannattaa toimia nopeasti!

Ryhmämentoroinnissa opiskelijat pääsevät pohtimaan mentorinsa johdolla esimerkiksi uramahdollisuuksiin, työnhakuun ja omiin vahvuuksiinsa liittyviä asioita. Erityisen hienoa ryhmämuotoisessa mentoroinnissa on se, että se tarjoaa mahdollisuuden saada vertaistukea myös muilta opiskelijoilta.

Palaute aiemmilta vuosilta on ollut erittäin myönteistä: viime kaudella täydet 100 % palautekyselyn täyttäneistä mentoreista ja aktoreista suosittelee kokemusta muillekin!

– Mentorointi antoi minulle itseluottamusta, itsereflektiota ja toivoa tulevaan, kommentoi opiskelija, joka osallistui ohjelmaan kaudella 2018–2019.

HAETTAVANA KAIKKIAAN 36 MENTOROINTIRYHMÄÄ

Jo yhdeksättä kertaa käynnistyvään ryhmämentorointiohjelmaan viimeinen hakupäivä on 14.10. Ryhmät täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, ja samassa yhteydessä tulee palauttaa ennakkotehtävä.

Ohjelma sisältää seuraavat tapahtumat:

• Ohjelman käynnistystilaisuus 20.11.2019 kello 17.00–19.00.
  • Ryhmän kanssa sovitut tapaamiset n. kerran kuukaudessa (5–6 kertaa).
  • Ohjelman päätöstilaisuus 18.5.2020

Kauden 2019–2020 ryhmämentorointiohjelmassa on mukana 36 mentoria. He ovat yhteiskunnan eri aloilla vaikuttavia yliopistomme alumneja, joita yhdistää opintotausta Helsingin yliopistossa ja halu jakaa osaamistaan opiskelijoille. Lue ohjelman mentoreiden esittelyt.

Ohjelma on ainutlaatuinen mahdollisuus pohtia omia työhön liittyviä toiveitasi ja saada sparrausta alumnimentoreilta – hae siis mukaan ryhmämentorointiin!

Ryhmämentorointi mentoreiden kertomana,
Löydä mahdollisuutesi – ryhmämentorointi.

Mentoroinnin toteuttaa urapalvelut yhteistyössä Helsinki Alumni -verkoston kanssa.