Pöytäkirja 7/2009

Moodi ry:n hallituksen kokous 7/2009

Torstaina 17.9.09 klo 14.00, Kuppala

Paikalla olivat  Eija-Leena Koponen, Tuuli Levänen (poistui kohdassa 8), Sini Tiainen (poistui kohdassa 8), Jani Miettinen, Nikke Salonen ja Saara Muukkonen.

1. Kokouksen avaus

Kokous avattiin klo 14.12

2. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

Kokous todettiin lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.

3. Kokouksen esityslistan hyväksyminen

Esityslista hyväksytään. Sihteerin ollessa poissa, sihteeriksi valittiin Saara Muukkonen.

4. Posti ja ilmoitusasiat

Postissa kolme kirjettä Nordealta ja yksi Verotoimistosta, välitetään taloudenhoitajalle. Lisäksi postissa vuosikertomus 2008 Valtion taloudelliselta tutkimuskeskukselta, uusia ja vanhoja mainoksia sekä lehtiä. Ilmoitusasiana huomautetaan Kuppalan kunnon olevan ala-arvoinen.

5. Talous

Taloudenhoitaja ei paikalla. Päätetään kuitenkin ostaa Twister Moodin käyttöön, sekä päätetään myydä laulukirjoja ja haalarimerkkejä fuksiaisissa.

6. Järjestöasiat

• Fuksiaiset, ohjelma järjestyy, tietokilpailu, viesti ym.
  • Edarit, ei uutta asiaa. Käykää äänestämässä.
  • Hallintovaalit (info kokoustila Aino 21.9 klo 18 alkaen). Paikat ei tule menemään tasan ja paikoista päätetään vain ja ainoastaan äänestämällä, paikkojen jakoa ainejärjestöittäin ei tule olemaan.
  •  Kuppalan suursiivous 23.9 klo 10, vähintään 2 hlö/järjestö paikalle! Mitä enempi sen parempi. Ehdotus siivousvälinemaksusta 20e/järjestö Kannulle, otetaan todennäköisesti käyttöön. Rahoilla ostetaan kunnon siivousvälineet Kuppalaan ja vessapaperia ym. Siivoussakko 50e otetaan käyttöön.
  • Fuksisitsiavustusnakki 30.9 klo 18. Moodi hoitaa tarjoilun, noin 3-4 hlö tarjoilemaan.
  • SOS-sitsit 8.10, Moodi hoitanut ilmottautumiset ja mainokset. Ilmottautuneita tällä hetkellä 160. Vaihtareita kaivataan, voisi kysellä esim. Median kymppisitseiltä.
  • Liikuntavuoron päivää ei ole vielä päätetty. Urheiluvastaava laittaa viestiä aiheesta yleiselle listalle.
  •  YT-kokouksessa 15.9 paikalla puheenjohtaja ja toinen opintovastaavista, Saara. Kokouksessa todettiin mm. että Matlun puolelta olisi hyvä saada opiskelijoita myös Valtsikan puolelle, muuten menetetään pikkuhiljaa liikaa opiskelijoita ja oltavat tulevat olemaan huonot. Meillä Valtsikassa lisäksi enemmän tilastotieteen professoreita, Matlulla vain yksi. Seppo Laaksonen pyysi kannanottoa tulevan laitoksen nimestä. Tilastotieteen nimi pitäisi saada sosiaalitieteiden laitoksen nimeen liitettyä, muuten menetetään kaikki fuksit Matlulle, koska meillä ei ole näkyvyyttä. Lisäksi Risto Laaksonen oli kysynyt, halutaanko, että YT-kokouksia järjestetään vastaisuudessakin. Ehdotusta kannatettiin.

Paasitornin keskustelutilaisuudessa (aiheena tiedekunnan tavoiteohjelma vuosille     2010-2012) paikalla puheenjohtaja. Tilaisuudessa paljon puhetta, josta ei saatu oikein mitään irti. Jotain strategia läpinää.

• Moodin omaisuutta, merkkejä ja laulukirjoja Valtsikalla kaapissa. Ehdotetaan kaapin hankintaa esimerkiksi Klixiltä, jonne saataisiin Moodin tavaraa. Janilla tällä hetkellä grilli, Hessulla shottikimble. Hankinnat: katso kohta 5.

7. Tulevia tapahtumia

• 6.10 Roomalaiset (VOO ja KTTO)
  • 7.10 Limeksen appro
  • 8.10 SOS-sitsit
  • 15.10 Hämeenkadun appro
  • 5.12 Moodin pikkujoulut
  • 6.12 Polhon itsarisillis

Moodin omat tapahtumat: risteilyn ajankohta uuteen harkintaan. Ehdotetaan Kumpula-risteilylle osallistumista. Laitetaan harkintaan 4.11 vierailu Kiasmaan ja yritetään saada Moppi-ilta järjestettyä.

8. Tyyppi-arvo ja nettisivut

• Tyyppiarvon dedis siirretään aiemmaksi. Uusi dedis 18.10 sunnuntai. Lehden jutut ja aiheet ok.
  • Nettisivuille saatu kuvia, mutta pitää laittaa vielä lisää. Esim. linkkejä facebookkiin.

9. Muut esille tulevat asiat

Ei ole.

10. Seuraava kokous

Ehdotetaan 1.10 torstaita, varmistetaan myöhemmin.

11. Kokouksen päättäminen

Kokous päätetään klo 15.03