Moodin vaalikokouksessa uskomatonta draamaa

Uskomattoman draaman ja useiden äänestysten jälkeen on Moodin hallitus vuodelle 2014 valittu!

Vaalikokous eteni jännittävissä tunnelmissa. Jo puheenjohtajan valinnassa oli aistittavissa jännitettä, kun Moodin puheenjohtajanakin jo toiminut järjestötoiminnan vanha kettu pohti haastavansa virkaan ehdotetun, kuluvan vuoden urheiluvastaavan Ville Hyvösen.

vuodelle 2014 Moodin
puheenjohtajaksi
valittiin yksimielisesti
Ville Hyvönen!

Lopulta uhkaileva konkari kuitenkin perääntyi ja vuodelle 2014 Moodin puheenjohtajaksi valittiin yksimielisesti Ville Hyvönen!

Tämä oli kuitenkin vasta alkusoittoa.

Todellinen draama kehkeytyi varapuheenjohtajan valinnasta. Vastakkain asettuivat kaksi kivenkovaa ehdokasta; toinen jo kokenut järjestötoimija ja toinen intoa puhkuva uusi tilastoija. Seuranneessa äänestyksessä jokainen ääni ratkaisi ja lopulta varapuheenjohtajaksi valittiin Maiju Tanskanen!

Myös taloudenhoitajan viran valinnassa edettiin äänestykseen ja enemmistö äänistä päätyi syksynä tuutorinakin toimineelle Emma Kämäräiselle.

Viimeinen vaalikouksessa nimettävä virka oli opintovastaavan virka, johon valittiin Tyyppiarvon päätoimittajana tänä vuonna toiminut Tuomo Nieminen. Tämän jälkeen viimeisteltiin Moodin hallitus vuodelle 2014!

Moodin hallitus vuodelle 2014
KUVA | Heikki Ritaluoma YLÄRIVI vasemmalta: Emma Kämäräinen (taloudenhoitaja), Pauliina Karell, Sami Kauppinen, Tuomo Nieminen (opintovastaava), Mikhael Koufos, Nea Rantanen, ALARIVISirpa Myllymäki, Ville Hyvönen (puheenjohtaja), Heikki Turunen, Jarmo Kallio, Maiju Tanskanen (VPJ)

Hallituksen lisäksi valittiin Tyyppiarvon päätoimittajiksi Janina Hietala ja Pauliina Karell sekä hallituksen virkailijoiksi Heikki Ritaluoma, Eero Lilja, Heikki Hyhkö, Ville Parkkinen ja Tuomas Reiterä. Tilastoseuran opiskelijajäseneksi valittiin Tuomo Nieminen.

Onnea kaikille valituille!

Tuomo Nieminen  |  tuomo.a.nieminen(at)helsinki.fi
Kirjoittaja on Moodin alumni- ja tutorvastaava sekä Tyyppiarvon päätoimittaja (2013)