Hei sinä matemaattisten tieteiden fuksi!

Tervetuloa opiskelemaan matemaattisia tieteitä ja vielä kerran onnittelut loistavan opiskelupaikan valinnasta! Opiskelun aloittaminen on suuri muutos monelle ja se tuo mukanaan paljon jännitystä. Ei kuitenkaan hätää! Apunasi yliopistolla on joukko tuutoreita, jotka ovat valmiita auttamaan jokaisessa pulmassa ja vastaamaan kaikkiin kysymyksiisi! Pienistäkin asioista syntyy suuri stressi jos ne jäävät kaivertamaan mieltä, eli kysy rohkeasti!

Tuutoreihin ja muihin uusiin opiskelijoihin pääset tutustumaan jo elokuun puolivälissä 14.8.2019 kun suuntaamme Matemaattisten tieteiden porukalla Suomenlinnaan nauttimaan (toivottavasti) aurinkoisesta säästä ja viettämään rentoa piknikiä. Yhteislähtö tapahtuu Rautatieaseman pääovilta, palloukkojen alta kello 14.00. Mikäli et kuitenkaan pääse paikalle, ei hätää, orientoivalla viikolla on vielä reilusti aikaa tutustua muihin!

Orientoiva viikko alkaa Maanantaina 26.8.2019, kello 9.00. Aloitustilaisuus järjestetään Exactumissa, Kumpulan kampuksella. Vastassa on joukko punahaalarisia tuutoreita jotka ohjaavat sinut saliin A111 eli riittää kun löydät kampuksen alueelle!

Liittymällä Facebookissa ryhmään Matemaattisten tieteiden fuksit 2019 saat lisää tietoa opiskelun aloittamisesta, tulevista tapahtumista ja muista tärkeistä asioista!