Moodle-aiheinen MOOC opettajille jälleen tulossa (syksy 2015)

Oletko opettaja & tunnet kaipaavasi lisäoppia Moodlen käytössä? Haluatko opiskella verkossa & verkostoitua muiden Moodle-opettajien kanssa?

Syksyllä 2015 on jälleen loistava mahdollisuus harjoitella Moodlen käyttöä opettajana, oman opetuksesi tarpeiden mukaisesti, MOOC-kurssilla. MOOC on lyhenne sanoista massive open online course eli se tarkoittaa massiivista avointa verkkokurssia. Kurssin nimi on “Teaching with Moodle” ja se käynnistyy 9.8.2015.

Löydät kurssin tarkemmat tiedot ja ilmoittautumisen täältä:

Kurssille voivat osallistua kaikki Moodlesta kiinnostuneet opettajat mistä tahansa päin maailmaa. Kurssi sopii hyvin omatoimisen Moodleen perehtymisen tueksi Moodlea käyttäville tai käyttöä suunnitteleville opettajille! Kurssin kesto on 4 viikkoa ja se pidetään englanniksi. Viikottainen työmäärä tulee olemaan noin 3-4 tuntia. Suosittelemme MOOCia lämpimästi kaikille opetushenkilöstöön kuuluville, jotka haluavat parantaa Moodle-osaamistaan, verkostoitua toisten Moodle-opettajien kanssa, mutta eivät esim. pysty osallistumaan opetusteknologiakeskuksen organisoimiin koulutuksiin. MOOCiin osallistuminen on maksutonta.

MOOCin suunnittelusta ja organisoinnista vastaa Moodle HQ, ei Helsingin yliopisto. Ilmoittautumiset ainoastaan yllä olevan linkin kautta.