Ilmoittaudu Moodle-miittiin viim. ti 22.5.!

Moodle-miitissä ma 28.5. klo 9-12 opettajat esittelevät pedagogisia ratkaisujaan ja Moodlen edistyneempiä toimintoja kuten:

• vertais- ja itsearvioinnissa käytettyä työpaja-aktiviteettia
  • monivalintatenttejä ja
  • vuorovaikutteisia materiaaleja, jotka on tehty H5P-aktiviteetilla.

Kursseja esittelevät mm. bio- ja ympäristötieteellisen tiedekunnan, Avoimen yliopiston ja Helsingin yliopiston kirjaston opettajat.

Tilaisuudessa tapaat muita Moodlen avulla opettavia ja kuulet hyvistä verkko-opetuksen käytännöistä ja ideoista. Tilaisuus sopii sekä Moodlen käyttöä aloittaville että jo pidempään Moodlea opetuksessaan käyttäneille.

Jos olet kiinnostunut siitä, miten aktiviteetit Moodle-asetuksineen on toteutettu, osallistu myös 28.5. iltapäivällä Moodle & MOOC -klinikkaan.

Varaa paikkasi Henkka-koulutuskalenterissa, josta löytyy myös päivitetty ohjelma. Ilmoittautuminen päättyy ti 22.5.2018. Tilaisuus pidetään Kielikeskuksen juhlasalisissa (Fabianinkatu 26).

TERVETULOA TAPAAMAAN KOLLEGOJA JA NAUTTIMAAN KEVÄISET AAMUKAHVIT!