HYMSin pianopiiri: lukuvuoden 2019-2020 ohjelma

(päivitys 16.3.2020: Helsingin yliopiston poikkeustilan vuoksi pianopiirin neljä viimeistä kertaa siirretään myöhempään ajankohtaan)

Pianopiiri aloittaa jälleen toimintansa Helsingin yliopiston musiikkitieteen tiloissa Topeliassa Unioninkatu 38, sali C120 (portista vastapäätä) keskiviikkoisin klo 18 (tasan)- 20.

Sarja toimii FM Eila Tarastin johdolla (eila.tarasti[at]gmail.com); tiedustelut myös HYMSin sihteeri Aleksi Haukka (aleksi.haukka[at]helsinki.fi). Tilaisuudet ovat vapaamuotoisia salonkityylisiä luentokonsertteja, joissa on mahdollista käydä dialogia taiteilijoiden kanssa.

20.11. Margit Rahkonen: Lisztin jäljillä Suomessa

27.11. Risto Lauriala: J.S. Bachin perintö: Goldberg muunnelmat (johdantona Schubert-Liszt: Liebesbotschaft ja Der Lindenbaum sekä Schumann-Liszt: Widmung)

2020

19.2. Emil Holmström: ”…durch alle Töne tönet….” : Schumannin Fantasia op 17, C-duuri