Tervetuloa uudet opiskelijat!

Onnittelut uusi nefalainen! Lämpimästi tervetuloa Helsingin yliopistoon ja kulttuurintutkimuksen pariin.

Vastaanotettuasi opiskelupaikan, voit jo liittyä seuraamaan Facebook-sivujamme, Instagramia ja toki Nefan sähköpostilistaa.

Sähköpostin kautta kulkee suurin osa tiedoistamme, joten se kannattaa liittää sellaiseen postiin jota käyt lukemassa. Listalle liitytään näin:

Lähetä osoitteeseen majordomo@helsinki.fi otsikoimaton viesti, jossa lukee:
subscribe nefa-info, jolloin se osoite, josta viesti lähetetään, tallentuu listan vastaanottajaksi.

On myös mahdollista kirjautua eri osoitteella kuin lähetysosoite, jolloin viestiksi tulee:
subscribe nefa-info vastaanottajan.osoite@domainin.nimi
ja kirjautuminen vahvistuu, kun listan ylläpitäjä on hyväksynyt sen.

Listoilta erotaan vastaavalla tavalla lähettämällä viesti
unsubscribe nefa-info. (teksti törkeästi lainattu suurimmaksi osaksi täältä)

Orientaatioviikolla tapaat tuutorit ja meidät hallituksen jäsenet, ehkäpä myös muita nefalaisia. Olemme iloisia että halusit liittyä joukkoomme, nähdään siis orientaatioviikolla tai viimeistään ensimmäisen periodin alkaessa!