Kahvia ja haalarimerkkejä

”Oh hello week, let’s do this!”

Hoi!

Viikonloppu on ohi. Sinä saatoit viettää sen opiskelijariennoissa, sitseillä, yliopiston  kirjastolla pänttäämässä tenttiin tai kenties vaan viltin sisällä katsomassa Netflixiä ja hämmentymässä kun huomaat että kumosit yhdessä päivässä et vaan yhden, vaan kaksi tuotantokautta uutta tv-sarjaa. Oli viikonloppusi sitten riehakas tai varattu vain rentoutumiselle niin kyllä, nyt on maanantai. Mutta kuka sanoo että sen pitäisi olla tylsä, väsyttävä, raskas tai muuten vaan kaikin mahdollisin tavoin ärsyttävä päivä? Let’s have a great day anyway ja maanantaiden pelastusoperaatiossa juuri sinua siellä auttaa Nefa-Helsinki Ry!

Maanantaisin klo 13-15 Topelian (Unioninkatu 38, 00170 Helsinki) D-rapun kahvihuoneessa järjestetään läksy(lue:äksy)kerho! Tarjolla on kahvia ja taatusti laadukasta seuraa. Tule jakamaan suullisen kerronnan repertoaariasi viikonlopun tapahtumista, kirjoittamaan kandiasi, rustaamaan luentopäiväkirjaa tai ahertamaan rästiin jääneitä tehtäviäsi ja hörpi samalla sumppia. Tämä traditio toistuu joka ikinen maanantai ja tiedotamme, jos poikkeuksia tulee.

Nefa tarjoaa maanantailöpön lisäksi täydennystä haalareihisi kahden erilaisen haalarimerkin muodossa. Vedä rohkeasti nefalaisia hihasta ja valitse itsellesi Nefa- Helsinki Ry:n upea haalarimerkki! Oikealla olevassa kuvassa on esillä haalarimerkkimme. Alempi haalarimerkki kustantaa sinulle 2 euroa ja ylempi, kultaisin langoin kirjailtu merkki puolestaan 3 euroa. Näitä ei kannata missata! Haalarimerkkien esittelyn voit löytää jatkossa myös haalarimerkit -osiosta.

Mahtavaa maanantaita kaikille, nähdään Topeliassa!