NEFA + Mythos = ekskursio Kallion kulttuurikeitaisiin

Kulttuurien tutkimuksesta kiinnostunut opiskelija, tule rentoutumaan mukavassa seurassa ennen toisen periodin opintorypistystä!

NEFA ja Mythos järjestää tutustumiskierroksen Helsingin tunnetuimman kaupunginosan, Kallion, kulttuuritapahtumia järjestäviin ravitsemusliikkeisiin perjantaina 25.10.2019. Haluatko tutustua Helsinkiin tai marginaalisempiin keikkapaikkoihin? Tavata uusia ja vanhoja tuttavia kulttuurien tutkimuksen saralta? Vertailla erilaisten ravintoloiden juomatarjontaa? Vai näitä kaikkia? Tervetuloa kaikki kulttuurien tutkimuksesta kiinnostuneet entiset ja nykyiset opiskelijat sekä muut halukkaat.

Facebook-event: https://www.facebook.com/events/1002991576710050/

Kierros on omakustanteinen. Kohteissa ei ole erillistä sisäänpääsymaksua, mutta muutaman euron eteispalvelumaksu saatetaan periä. Varautukaa todistamaan ikänne. HUOM! Kohteissa tarjoillaan myös alkoholittomia juomia.

Kokoontuminen Thirsty Scholarissa (Fabianinkatu 37) klo 15:30 eteenpäin. Lähtö klo 17:00.

Alustava matkasuunnitelma:
– Thirsty Scholar
– Juttutupa
– Om’Pu
– Mascot
– Majava
– Pub Porthan
– Siltanen
– Lepakkomies
– Kurvitar
– Tenkka
– Tenho
– On the rocks

Tarkoituksena olisi käydä noin yksillä per paikka, mutta tilanne tulee elämään. Seurueen liikkeitä päivitetään Facebookissa, mukaan voi hypätä myös matkan varrelta.

Tasa-arvo- ja häirintäyhteyshenkilöt:
Siiri Virta (siiri.virta@helsinki.fi)
Jenni Haapanen (jenni.haapanen@helsinki.fi)

Järjestäjinä sitoudumme turvallisen tilan periaatteisiin.