Nefa piknik

Kesä on loppumassa ja opiskelu on alkamassa. Juhliaksemme tätä siirtymäaikaa Nefa-Helsinki ry järjestää uusien ja vanhojen opiskelijoiden piknikin Topeliassa

07.09.2020 klo 16:00-

Topelian historiallisissa nurmikkomaisemissa pääsette verkostoitumaan eri opiskeluvaiheissa olevien folkloristiikan ja kansatieteen opiskelijoiden kanssa ulkoilmassa.
Meidät löytää Topelian terassin viereiseltä pikkunurmikolta.
Jos ilmasto on kosteampi siirrymme intiimeihin baariympäristöihin Thristy Scholariin tiivistämään akateemista vuorovaikutustamme.

Muuten olemme Topeliassa klo 17:45, jonka jälkeen siirrymme Varsapuistoon.

Koronaviruksen takia turvaväleistä ja käsihygeniasta on huolehdittava. Samasta syystä ruoka- ja juomatarjoilua ei ole, vaan kaikkien on tuotava omat ravitsemusvälineet.

Topelia on esteetön

Tapahtumassa noudatetaan turvallisen tilan periaatteita:

1. Nefassa ja Nefan tapahtumissa ei ole tilaa väkivallalle, suvaitsemattomuudelle, eikä minkäänlaiselle syrjinnälle.
  2. Jos näet tai koet häirintää tai asiatonta käytöstä, ota välittömästi yhteys järjestäjiin tai turvallisuusvastaavaan, jotta häirintään voidaan puuttua välittömästi. Jos et ole varma, onko kyseessä häirintää tai muuta asiatonta käytöstä, suosittelemme kysymään tai menemään tueksi kaiken varalta.
  3. Pidetään huolta toisistamme! Ketään ei jätetä ulkopuolelle ja kaikista huolehditaan. Jos näet sekavassa tilassa olevan henkilön, älä jätä häntä yksin.
  4. Kuuntele ja kunnioita!

Tapahtuman tasa-arvo- ja turvallisuusvastaavana toimii Karoliina Edlund (karoliina.edlund@helsinki.fi).

MITÄ? Nefa-piknik

MISSÄ? Topelia, Unioninkatu 38
MILLOIN? Maanantaina 7.9. klo 16:00-

————————————————————————————

Nefa-Helsinki ry picnic for mingling with old and with new folklore and ethnology students.

Where? Topelia, Unioninkatu 38

When? Monday 7.9. at 16:00- Pm.

Because of the coronavirus the principles of safe distance and hand hygiene are in force- For the same reason everybody has to bring their own food, drinks and eating attires.

NEFA’s principles of a safe space:

1. There is no room for violence, intolerance, or any kind of discrimination in Nefa or at the events of Nefa.
  2. If you see or experience harassment or inappropriate behavior, contact the organizer or the person responsible for the event’s security immediately, so that needed measures can be taken as soon as possible. If you are not sure whether a situation is harassment or otherwise inappropriate, we recommend that you ask or go help nonetheless.
  3. Let’s take care of each other! Make sure no one is left out and everyone is taken care of. If you see a person in a confused or troubled state, do not leave them alone.
  4. Listen and respect!

Julkaistu Kategoriat Yleinen