- Ilmastokasvatuksen polkupyörämalli käytännössä – esimerkkinä oppilaiden ja opiskelijoiden kestävän kehityksen raati
- Viikkoläksystä oppimisnarratiiviin ensimmäisen luokan oppilaiden monialaisessa oppimiskokonaisuudessa
- Aineenopettajaharjoittelijoiden yhteisopetusta kehittämässä
- Narratiivit yhdistävät – mitä hyötyä yhteistyöstä?
- Lasten kuuleminen asiantuntijoina eduskunnassa: Sivistysvaliokunnan ja Viikin norssin pilotti ja sen pohjalta luotu malli
- Opiskelijan ja opettajan toiminta UE1-kurssin projektityössä
- Kaksi on enemmän kuin yksi – aineenopettajien yhteisopetus lukiossa
- Minä etäopiskelijana: Kuudesluokkalaisten käsityksiä vahvuuksistaan, heikkouksistaan, uhistaan ja mahdollisuuksistaan etäopiskelussa
- Tavoitteena onnellinen ja hyvinvoiva oppija
- Kamerakynän pedagogiikassa keskiössä on yhdessä toimiminen
- Mikä kirjoittamisessa tuottaa hankaluuksia? ”Kaikki” – kirjoittamispäiväkirja lukiolaisen kirjoittamisen tukena
- Monipuoliset arviointimenetelmät opettajan arviointiosaamisen kulmakivenä
- Lukiolaiset historian lähteiden tulkitsijoina
- Raha on kuluttamista varten ja muita väittämiä – selvitys lukion taloustiedon kurssin vaikutuksesta nuorten talousosaamiseen
- Design-suuntautunut pedagogiikka ja monialaiset oppimiskokonaisuudet
- Mitä tapahtui Eeva Maria Matintyttärelle? Historiallinen ”salapoliisitehtävä” ajattelun taitojen ja monilukutaidon harjoittelemisessa 7. luokalla
- Pienoisopettajahuoneessa opiskellaan yhteistyötaitoja ja monialaisuutta
- Hellisonin vastuuntuntoisuuden malli liikunnanopetuksessa – opetuskokeilu 7. luokan liikuntaryhmässä
- Pohdintaa omasta ja maapallon tulevaisuudesta: I SEE -hankkeen kesäkoulu Bolognassa 2017
- Kokeeton kurssi ja sen arviointi seitsemännen luokan historianopetuksessa
- Opiskelijavaihto Viikin normaalikoulun ja Paderbornin yliopiston välillä
- Ohjelmoinnillisen ajattelun kehittäminen ja vertaisoppiminen monialaisen oppimiskokonaisuuden keskiössä – kehittelyä aiemmin kokeillun pohjalta
- Suomi 100 -näyttelyn kokoaminen historianopetuksen työtapana
- Pako kemianluokasta – pakohuonekonsepti luonnontieteen opetuksessa
- Yläkoululaisten opiskelumotivaation tukeminen vertaisoppimisintervention avulla
- Ergonominen luokkatila
- Parikoe matematiikan arvioinnin muotona
- Projektilähtöinen luonnontieteen opetus
- Integroitu katsomusopetus suomalaisessa kontekstissa
- Luova ongelmanratkaisu matematiikan opetuksessa yläluokilla
- Norssi – avoin oppimisympäristö
- Ohjelmointia monitahoisen vertaisoppimisen keinoin