Tanssien kevääseen!

Järjestämme toukokuussa intensiivikurssin teemalla Fyysisen kansantanssin kurssi. Kurssilla opitaan oman kehon taitoja, jotka mahdollistavat oman tanssin koristelua sekä turvallista soolo- ja pari-improvisaatiota. Kurssilla edetään myös nykykansantanssilliseen liikekieleen, joka ammentaa niin slaavilaisesta kuin läntisemmästäkin perinteestä. Myös hypyt ja kyykyt tulevat kurssilla tutuiksi. Opettajana toimii tanssin rautainen ammattilainen, OKT:n tämän lukuvuoden kurssiopettaja Arttu Peltoniemi. Kurssi on avoin kaikille kansantanssista kiinnostuneille.

Kurssi järjestetään Munkkivuoren nuorisotalolla (Raumantie 5, Helsinki) tiistaisin 8.5. – 29.5. klo 18.30-20.30. Kurssin hinta on 16€ / osallistuja.

HUOM! Kurssin toteutuminen vaatii vähintään 10 osallistujan sitovaa ilmoittautumista 8.4. mennessä. Kurssin toteutumisesta lähetetään varmistusviesti ilmoittautuneille viimeistään 9.4.

Ilmoittautumisohjeet: Ilmoittaudu sähköpostilla osoitteeseen opiskelijakansantanssijat@gmail.com.
Kirjoita viestiin:
– Etu- ja sukunimesi
– Sähköpostiosoitteesi
– Teksti “Ilmoittaudun tällä sähköpostilla kurssille Fyysisen kansantanssin kurssi”. Ilmoittautuminen on sitova. Vastauksena saat tällöin maksuohjeet.

Kurssille mahtuu max. 20 osallistujaa. Toimi siis pian ja varmista paikkasi!

Lisätietoja voit kysyä osoitteesta opiskelijakansantanssijat@gmail.com tai Opiskelijakansantanssijoiden Facebook-ryhmässä. (Ryhmä löytyy, kun kirjoitat Facebookissa hakukenttään Opiskelijakansantanssijat. Ryhmä on avoin, tervetuloa liittymään!)

Tervetuloa mukaan tanssimaan!