Päivitys: Loppusyksyn kurssit perutaan / Corona update

Hallituksen tiukentuneiden koronasuositusten ja huonontuneen epidemiatilanteen vuoksi olemme päättäneet, että Opiskelijakansantanssijoiden kurssit perutaan loppusyksyn osalta. Koska lukukausi jäi niin lyhyeksi, ei kurssimaksua veloiteta lainkaan. Myöskään suunniteltuja vapaaharjoituksia Vinnillä ei nyt syksyllä järjestetä.

Kaikesta huolimatta hyvää ja kaunista syksyä kaikille! Toivottavasti keväällä pääsee tanssimaan taas. OKT:n hallitus seuraa tilannetta, ja tanssia on kyllä tarkoitus järkätä taas, kun tilanne sallii.

IN ENGLISH: Due to the worsening corona situation and new recommendations from the government, the Student Folk Dancers’ courses are cancelled for this semester. Because the term ended up so short, there is no need to pay the course fee. We wish everyone a nice autumn, and hope that in the spring we’ll be able to arrange dance courses again.