Lasten ja nuorten tulevaisuuden taidot -kysely

Nyt on lasten ja nuorten vuoro kertoa ajatuksiaan 2000-luvulla tarvittavista taidoista ja miten teknologia voisi hyödyntää näiden taitojen oppimista.

Kutsumalla koulunne oppilaat vastaamaan verkkohaastatteluun toivomme saavamme tärkeätä tietoa lasten ja nuorten näkemyksistä. Haastattelusta on mahdollista saada myös koulukohtaisia tietoja oman koulunne kehittämisen tarpeisiin. Verkkohaastattelu aukeaa alla olevasta linkistä:

Vastaaminen tapahtuu nimettömänä ja kysely analysoidaan siten, ettei vastauksia voida  yhdistää yksittäiseen vastaajaan. Tutkimusaineistoa käsittelevät ainoastaan yliopistojen  tutkijat. Tutkimuksen tuloksista kerrotaan sekä lapsille, nuorille että aikuisille.

Kysely on suunnattu 11-18 vuotiaille. Nuoremmat (alk. 3.lk) voivat vastata yhdessä aikuisen kanssa.

Vastausaikaa on 10.12.2010 asti.

Yhteistyöterveisin,

Professori Marja Kankaanranta, Jyväskylän yliopisto; OPTEK-hankkeen tutkimusjohtaja

Projektikoordinaattori Maarit Viik-Kajander, Helsingin yliopisto; OPTEK-hanke