Tule, kommentoi, kehitä uutta – opiskelijoiden uudet digitaaliset palvelut

Pauliina Kupila (Opetusteknologiapalvelut), Ulla Lehtonen (Opetusteknologiapalvelut), Hannu Kahlos (Opiskelijarekisteri)
7.3.2017, 10:00 – 11:30 Sali/sal/lecture hall 10

Onko lukujärjestys hukassa, missä seuraava luento ja kurssimateriaalit? Miten erottaudut työnhaussa muista työnhakijoista visuaalisella ja digitaalisella tavalla? Miten saat nopeasti yhteyden muihin kurssin opiskelijoihin voidaksesi sopia ryhmätöistä ja kysyäksesi apua opintotehtävissä?

Helsingin yliopisto on uudistanut digitaalisia opetukseen ja opintoihin liittyviä palveluita. Työpajassa opiskelijat käyttävät uusia palveluja mm. Opintoni, Opintojen suunnittelu, Opiskelijaportfolio ja Opinder sekä ideoivat uusia toiminnallisuuksia ja liittymiä toisiin järjestelmiin. Työpajan tavoitteena on kerätä palautetta palveluista ja saada aktivoitua opiskelijat mukaan käyttäjälähtöisten palvelujen kehittämiseen.