Motivaatiosafka

Moikka kaikille ja terkut meijän jengiltä!

Me valittiin tosiaan lööppi “Koulunruokailun kasvatustavoitteet eivät nyt vain kiinnosta nuoria!” ja sen inspiroimana saatiin myös meidän ryhmän nimi Motivaatiosafka.

Ei varmaan tullut yllätyksenä, että ruoka-aiheisen lööpin valinnut porukka koostuu suurimmaksi osaksi toisille entuudestaan tuttuja kotitalousopettajan opiskelijoita Janette, Mikaela, Milla, Saara, Sofia, Tessy, Alpo ja Iiris. Mahtavaa, että saatiin ryhmään myös muutama tuleva kässänope Inkeri ja Wilma.

Pienen höpöttelyn ja toisiimme tutustumisen jälkeen aloimmekin jo miettiä miten me alettaisiin tutkimaan meidän valitsemaa lööppiä. Oli aika nastaa huomata miten lyhyessä ajassa ehdittiin saamaan niin paljon erilaisia ideoita ilmoille ja miten hyvin ryhmämme toimi yhdessä. Innolla jatketaan tällä jengillä syksyä eteenpäin ja aletaan työstämään sekä tutkimaan uusia haastavampiakin tehtäviä.

Toivottavasti päästään tutustumaan myös teihin muihin kurssikavereihin ja saadaan yhdessä mukavan leppoisa opiskelutunnelma niin blogissa, kun luokassakin 🙂

Terveisin  Motivaatiosafkan poppoo 🙂