Vallankumoukselliset esittäytyvät

Olemme ryhmä Vallankumoukselliset. Ryhmämme koostuu yhdeksästä kotitalousopettajaopiskelijasta sekä yhdestä yleisen- ja aikuiskasvatustieteen opiskelijasta.

Kohti tutkivaa työtapaa vaikuttaa mielenkiintoiselta ja hyödylliseltä kurssilta. Tämä kurssi tutustuttaa yliopiston tutkimusympäristöön ja antaa valmiuksia tieteellisten artikkelien lukutaitoon. Kurssi on myös hyvä startti kandin työtä ajatellen.

On myös kiva kuulla suoraan tutkijoilta heidän näkökulmiaan ja kokemuksiaan tutkijan työstä. Näin tutkimustyö on helpommin lähestyttävää.

Silmämme iski heti valitsemaamme lööppiin, joka käsittelee vallankumouksellisia mielipiteitä opettajan työssä. Löysimme nopeasti yhteyden kotitalouden ja vallankumouksellisten mielipiteiden välillä. Työskentelymme alkoi jouhevasti ja kaikki osallistuivat keskusteluun aktiivisesti.

Terveisin,

Vallankumoukselliset