Kategoriat
Uncategorised

Vilkasta keskustelua KEKE:n tutkijatentissä

Olipa hieno kurssin loppuhuipennus! Kyllä jännitti, mutta hyvin se meni ja tsemppasimme toinen toisiamme yhdessä ryhmänä.
Olimme ryhmitelleet kysymykset teemoittain, mikä osoittautui hyväksi ratkaisuksi. Kysyimme tutkimukset viitekehyksenäkin olleesta SEDistä, aineistonkeruumenetelmistä, tutkimuksessa olleesta arvioinnista sekä jatkotutkimus mahdollisuuksista. Saimme myös varjoryhmältämme maailmanpelastajilta positiivista palautetta hyvin aluistetuista ja jäsennelleyistä kysymyksistä.
Varjoryhmämme Maailmapelastajajien tentti oli ennen meitä, ja saimmekin katsoa mallia heidän tentistään. Maailmanpelastajilla oli hyviä kysymyksiä, ja heidän puheenjohtajansa toimi oikein mallikkaasti. Oli mielenkiintoista ja opettavaista seurata heidän kysymyksiään ja tutkijan vastauksia.
Tutkijamme Niclas vastasi kysymyksiin ihanan jäsennellysti ja hänen vastauksista nousi esille monia hyviä jatkokysymyksiä, joita esitimme. Tentissä oli mukava keskusteleva tunnelma ja jäimme juttelemaan Niclaksen kanssa tentin jälkeen.

Kiitokset antoisasta kurssista sekä rofessooreille että kanssaopiskelijoille! <3 Niclas <3