Kysely jatko-opiskelijoiden kohtaamista haasteista: alustavat tulokset

Tammikuussa teimme lyhyen kyselyn selvittääksemme millaisia haasteita jatko-opiskelijat opinnoissaan kohtaavat ja mitkä heidän suurimmat huolenaiheensa ovat. Kysely lähetettiin yli 4000 jatko-opiskelijalle ja saimme siihen yli 600 vastausta. Monivalinnan tulokset ovat nyt selvillä ja työstämme tällä hetkellä kyselyn laadullista analyysiä, siis vapamuotoisten vastausten osuutta. Esittelemme tulokset vararehtori Keijo Hämäläiselle ensi viikolla kun muutama hallituksen jäsen tapaa hänet. Sen lisäksi tuloksista tiedotetaan sekä täällä blogissa että tutkijakoulujen ja tohtoriohjelmien koordinaattoreille. Alla oleva taulukko antaa jo nyt yleiskuvan vastausprosentista. Ota rohkeasti yhteyttä jos sinulla on kysyttävää!

response_rate