Tervetuloa fuksit 2008!

Syksy alkaa jo kolkutella ovella ja sen mukana alkavat opinnotkin. JEE! Muksat onnittelut kaikille poliittiseen historiaan valituille. Täältä löydät hyödyllistä tietoa opiskelujen alkuun liittyen.

HUOM! Facebookista löytyy poliittisen historian ja talous- ja sosiaalihistorian fukseilel suunnattu ryhmä nimeltä Yhiksen fuksit 2008, johon kaikki ovat tervetulleita liittymään!

Valtiotieteellinen tiedekunta julkisti kesän 2008 opiskelijavalintojen tulokset 9.7.2008 ja poliittiseen historiaan valittiin seuraavat uudet opiskelijat:

Aarninsalo, Lyydia Sini Onerva

Antikainen, Teemu Samuli

Huhtamäki, Olli Ilmari

Jokela, Eetu Paavali

Kopilow, Laura Valentina

Korhonen, Juho Topias

Kortepuro, Tiina Annukka

Laine, Veera Sofia

Manninen, Elina Johanna

Martikainen, Joonas Sakari

Miettinen, Elina Anniina

Mäkelä, Jouni Mikael

Nöjd, Riku Santtu Rainer

Poutiainen, Marika

Ranta, Jannika Emilia

Saulamaa, Joona Nikolai

Tolvanen, Erno Antero

Lisäksi on opintosuoritusten perusteella valittuja sekä henkilöitä jotka eivät antaneet suostumustaan nimensä julkaisemiseen verkossa.

Polho onnittelee sydämellisesti kaikkia valittuja! Raskas työ on nyt takana ja huikea fuksisyksy, paljon uusia ihmisiä, mielenkiintoista opiskelua ja jännittäviä tapahtumia edessä.

Uusia polholaisia opastavat syksyllä eritoten Polhon neljä tuutoria, jotka auttavat mielellään kaikessa opiskeluun, yliopistoelämään ja käytännön asioihin liittyvässä. Tuutoreihin kannattaa ottaa rohkeasti yhteyttä jo ennen Polhon ensimmäistä fuksitapaamista, jos tuntee siihen tarvetta.

Polhon tuutoreina vuonna 2008 toimivat seuraavat esimerkkiliset opiskelijat:

Antti J. Lehtinen

Antti J. Lehtinen, puh. 0505345171