Alas harvainvalta!

RaiRai!

Historia on luultavasti ainakin enemmistöllä polholaisista lähellä sydäntä, mutta ei siihen kaikessa tarvitse silti jäädä jumiin – hallituksenkin toiminnassa on aika ottaa askel kohti tätä päivää ja päivittää yhteydenpitofoorumeita. Näin ollen päätimme perustaa hallituksen ihkaoman blogin, jonka avulla voimme suunnitella tulevaa ja käsitellä mennyttä sekä mahdollisesti myös hieman hassutella tai joskus myös hieman avautua hallituksen toiminnasta – kiehtovaa, eikö?

Blogin perustamisen takaa löytyvä tärkeä motiivi on hallituksen halu “laskeutua” lähemmäs riviopiskelijoita. Hallituksen ei ole tarkoitus olla norsunluutornissa (lue:Kuppalassa) makoileva sisäpiiri, jonka toimintaan ja aikaansaannoksiin eivät muut pääse vaikuttamaan. Aikana ennen tätä blogia hallituksen toimintaa on voinut tarkastella hallituksen Internet-sivuilla, hallituksen kokouksissa sekä sähköpostilistoille lähetettäviä kokouspöytäkirjoja tarkastelemalla. Nämä keinot ovat toki käytössä yhä, mutta toivomme blogin tuovan enemmän vastavuoroisuutta hallituksen ja riviopiskelijoiden väliseen kommunikointiin. Nettisivuille ja hallitus-listalle tulevat palautteet tapahtumista tai toimminnasta yleensä ovat olleet erittäin vähälukuisia, eivätkä hallituksen kokouksetkaan ole saavuttaneet mitenkään suurta vierailijajoukkoa, tarjoiluista huolimatta… Blogi on siis uusi ässä hallituksen hihasta! Toivomme, että blogimme kerää massoittain kommentteja, joiden turvin voimme punoa toiminnallemme ohjenuoran niin yksittäisten tapahtumien kuin myös pitemmän aikavälin kattavan toiminnan osalta.

Hallituksen blogin toimitaperiaate on melko simppeli. Hallituksen jäsenet päivittelevät blogiin höpötyksiä oman vastuualueensa yllä puhaltelevista tuulista, joihin liittyen toivomme saavamme mahdollisimman paljon kommentteja, ideoita, ehdotuksia ja palautetta blogin lukijoilta. Tätä tehdään sekä ennen tapahtumia, että myös niiden jälkeen. Polkekaa kynnys blogin kommentoimiselle maanrakoon ja tehkää mielipiteenne julki, sillä me tarvitsemme sitä :).

Vuoden aikana on luvassa matkoja, työelämäexcuja, bileitä, kulttuuritapahtumia, vaihtaritoimintaa, tasa-arvotyöryhmää, edunvalvontaa, suurlaitosyhteistyötä , urhelutoimintaa, kirjakerhoa… Seuratkaa blogia, kommentoikaa ja vaikuttakaa!  Heti ensi perjantaina 29.1. luvassa on Yhiksen kaudenavajaiset Kuppalassa, teemana on rantabileet. Muistakaahan tulla paikalle nauttimaan rantatunnelmasta keskellä kylmää talvea, ja muistakaa myös kommentoida tapahtumaa blogissa :). Näin olemme hieman viisaampia seuraavia bileitä järjestäessämme :).

Miltäs tämmöinen kuulostaa?

Elina, Polhon pj

One Reply to “Alas harvainvalta!”

1. Tosi hienoa, että hallitus on ottanut kaikkien opiskelijoiden huomioimisen asiakseen! Vaikka Yhis on ihan huippu, kehitettävääkin löytyy… 🙂