FUKSISAUNA 31.8

Idan sauna käy kuumana jälleen!

Yhiksen joka vuotinen fuksisauna aloittaa Pohjois-Haagassa 31.8. klo 19.00 alkaen. Fuksisauna tarjoaa saunan lisäksii mahdollisuuden tavata kesän jälkeen opiskelijatoverisi ja uudet fuksit rennoissa merkeissä. Saunan yhteydessä on myös uima-allas, ja tarjolla on pientä purtavaa

Saunoa voi aina keskiyön tunneille, jonka jälkeen siirtykäämme sulavasti jatkamaan iltaa ravitsemusliikkeen puolelle. Pakkaa siis pyyhe ja mahdolliset muut tarvitsemasi oheisromppeet mukaan. Saunomaan emme pakota, mutta ehdottomasti suosittelemme!

Saunavuorot:

Miehet 20.00-21.00
Naiset 21.00-22.00
Seka 22.00-00.00

Yhteislähtö Idan saunalle Elielinaukiolta. Tavataan klo 18:15 R-Kioskin edessä. Sauna sijaitsee Pohjois-Haagassa ja paikalle pääsee kätevästi bussilla. Voit myös tulla paikalle omin nokkinesi, osoite on Ida Aalbergintie 1.

Mitä: Fuksisauna
Missä: Idalla, Ida Aalbergin tie 1
Monelta: 19.00 – ?
Jatkot: ?

———————————————————-

Sauna in Ida is running hot again!

Freshmen sauna night is an every year event, which takes place at the Ida sauna in Pohjois-Haaga/Ida Aalbergin tie 1. Sauna night is a (good) way into Finnish sauna culture and a place to meet your fellow students.

There is some snacks served and the place has a swimming pool!

Remember to take what ever you need to the Sauna: Towel, beer, swimming suit, snorkel, fire extinguisher, you name it! Usually you only need towel and beer.

If you believe you can’t find there the meet up takes place 6.15 p.m at the Elielinaukio next to the railway station. Where we take a bus! The sauna night starts at 7 p.m.

Sauna shifts:
Men: 8 p.m to 9 p.m
Women: 9 p.m to 10 p.m
Joint-op: 10 p.m to midnight!

CategoriesUncategorized