Hissasuunnistus 3.9

Ensimmäinen periodi on hyvä aloittaa suunnistuksella!

Tiistaina 3.9. on historia-aineitten perinteikkään kaupunkisuunnistuksen aika. Klo 16.00 alkaen Kronos, Historicus, Taso, Polho, ISHA, Fibula ja Eidos laittavat kaupungin sekaisin, kun uudet opiskelijat pääsevät suunnistamaan rastilta toiselle Helsingin keskustassa. Rastit päättyvät kello 21, jonka jälkeen siirrymme valtsikan tiloihin uudelle ylioppilastalolle jatkoille, jossa julistamme myös rastikierroksen voittajan!

FUKSI: Tule kokemaan ainutlaatuinen poikkitieteellinen kaupunkisuunnistus!

VANHEMPI OPISKELIJA: Saavu Polhon rastille UKK:n muistomerkille klo 16.00 nauttimaan kanssaopiskelijoiden hilpeästä seurasta!

HUOM! Tapahtumalla *ei* luonnollisesti ole säävarausta, joten varaudu sen mukaisesti.

And in English:

What: Historical City Orienteering
Where: In central Helsinki
When: September 3th at 4 PM

Come to see what this is all about to UKK monument next to Finlandia hall!
Event ends at 9 PM, after which there’s an afterparty at social science facilitys rooms at the “new student house”. Overalls are accepted. Event will be organized whether it rains or not – dress accordingly. Takeoff near the fountain in Kaisaniemi park.

CategoriesUncategorized