Yhiksen Kesätyöiltama

Puuttuuko kesätyöpaikka? Pohditko kuumeisesti miten saisit CV:si ilmentämään loistavaa osaamistasi? Tuskailetko työelämäportfolioon kuuluvien työelämätapahtumien puutteen kanssa?

Ei hätää, sillä kaikkiin näihin ongelmiin on nyt ratkaisu! Keskiviikkona 29.1. Polho toivottaa kaikki yhisläiset tervetulleiksi Kuppalassa järjestettävään kesätyönhakuiltaan, jossa aiheesta ovat kertomassa VTM Minna-Rosa Kanniainen yliopiston urapalveluista sekä Aki Reinimäki yhteiskunta-alan korkeakoulutetuista. Tilaisuudessa on mahdollisuus kysellä näiltä alan ammattilaisilta työnhakuun liittyviä mieltä askarruttavia asioita, äläkä epäröi myöskään tuoda CV:täsi mukanasi, sillä nyt on mitä erinomaisin tilaisuus päästä kuulemaan siitä palautetta!

Tule siis paikalle nauttimaan tästä loistavasta tilaisuudesta hyvässä seurassa! Tarjolla on pientä purtavaa sekä viiniä, Kuppalassa nähdään!

MITÄ: Kesätyöiltama
MISSÄ: Kuppala
MILLOIN: 29.1 klo 18.00
MIKSI: Koska työelämä, helpot nopat ja yhis