POLHO 50: JATKOT / 50 YEARS OF POLHO: THE AFTER PARTY

–IN ENGLISH BELOW–

POLHO 50: JATKOT

Poliittisen historian opiskelijat Polho ry viettää 50-vuotisjuhliaan 17.10.2015 Vanhalla ylioppilastalolla. Tämä ikimuistoinen tilaisuus ei kuitenkaan tule päättymään Vanhalla nautittuun vuosijuhlaillalliseen, vaan illan hämärtyessä juhlakansa vaihtaa tanssikengät jalkaan ja siirtyy Käärmeenpesälle, missä Polhon vuosijuhlat huipentuvat kaikille avoimilla jatkoilla tanssin, hauskanpidon ja upeiden esiintyjien merkeissä. Illan aikana tanssijalkoihin vauhtia laittavat Uusi Perjantai-klubin dj OttoPetteri, sekä tietenkin polhohenkisyydestään tunnettu, legendaarinen orkesteri Punatähdet.

50-vuotiaan Polhon juhlistajille on pöytä katettuna myös seuraavana aamuna akateemisella silliaamiaisella kattosauna Sivistyksellä. Silliksellä on vieraiden virkistykseksi tarjolla erilaisia herkkuja ja juomia.

Polhon vuosijuhlien jatkot alkavat klo 23 jälkeen Käärmeenpesällä (Sörnäisten rantatie 33). Sillikselle kattosauna Sivistykselle (Leppäsuonkatu 11) kokoonnutaan seuraavana aamuna klo 12-17.

Ennakkolipunmyynti jatkoille alkaa lokakuun alussa e-lomakkeella. Pääsylipun hinta on 5 euroa. Lippuja ei tulla myymään tapahtuman ovelta, joten varmistathan pääsysi jatkoille tilaamalla lipun mahdollisimman pian lipunmyynnin alettua. Pääsylippuja on tarjolla vain rajallisesti.

Lipunmyynti sillikselle tapahtuu paikan päällä kattosauna Sivistyksellä tilaisuuden alkaessa. Sillislipun hinta on 5 euroa.

Polhon 50-vuotisjuhliin osallistuvat vieraat ovat tervetulleita sekä jatkoille että sillikselle vuosijuhlalipulla.

Polhon vuosijuhlien jatkot löydät myös Facebookista.

Nähdään jatkoilla!

Terveisin,

Polhon hallitus 2015
Polhon vuosijuhlatoimikunta

50 YEARS OF POLHO: THE AFTER PARTY

Political history students’ organization Polho celebrates its 50th anniversary on 17th October, 2015 at the Old Student House. The anniversary dinner is not, however, the end of the festivities: celebrations will continue with the after party at Käärmeenpesä, where our guests are invited to let loose, dance and enjoy music provided by amazing performers, Uusi Perjantai club’s very own dj OttoPetteri and of course – keeping in with the spirit of Polho – the legendary band Punatähdet.

After a brief rest, our guests are welcome to enjoy various treats and refreshments served at the Sillis breakfast next morning, held at the rooftop sauna Sivistys.

Polho’s 50th anniversary after party begins at 11pm at Käärmeenpesä (Sörnäisten rantatie 33). Guests are welcome to the rooftop sauna Sivistys (Leppäsuonkatu 11) to attend the Sillis breakfast beginning at 12pm the next morning.

Ticket sales for the after party begin in October via e-form. The ticket price is 5 euros. Tickets will not be sold at the door, so please remember to order your ticket in advance. There is only a limited amount of after party entrance tickets available.

Tickets for the Sillis breakfast will be sold at the event. The ticket price is 5 euros.

Guests attending the anniversary dinner are welcome to the after party and the Sillis breakfast without a separate ticket.

To find the after party on Facebook, click here.

See you at the after party!

Best regards,

Polho ry board of 2015
Polho anniversary committee

PS.