Yhiksen kaudenavajaiset 23.1

— In English below —

On aika potkaista vuosi 2016 ja uusi lukukausi käyntiin arvoisellaan tavalla! Poliittisen historian ja talous- ja sosiaalihistorian ainejärjestöt Polho ry ja Taso ry toivottavat teidät näin talvipakkasten keskellä lämpimästi tervetulleiksi Yhiksen kauden avajaisjuhliin lauantaina 23.1.!

Tänä vuonna avajaisjuhlien teemana ovat lapsuuden haaveammatit. Jokaisella meistä on varmasti oma, henkilökohtainen ajatuksensa siitä, millaisiin tehtäviin sitten joskus valmistumisen tuolla puolen tahtoisi työllistyä. Nyt on kuitenkin aika katsoa kauas taakse niihin lapsuuden aikoihin, jolloin mahdollisia urahaaveita eivät rajoittaneet kouluttaumiseen tai muutenkaan todelliseen aikuisten maailmaan liittyvät rajoitukset. Poliisit, lakimiehet, lääkärit, palomiehet ja sotilaat ovat kaikki mahdollisia ja sallittuja vaihtoehtoja, mutta mielikuvitusta on turha lähteä sensuroimaan: jos olet lapsena edes pienen hetken ajatellut rupeavasi isona merirosvoksi, astronautiksi, prinsessaksi, Batmaniksi, sirkustaiteilijaksi tai valtion virkamieheksi, nyt on tilaisuus toteuttaa tämä haave yhden illan ajaksi!

Juhlapaikkana toimii tuttu ja turvallinen Kuppala, jonne juhlakansa on tervetullut saapumaan klo 18 lähtien. Tila on valitettavasti esteellinen. Juhlat kestävät klo 23 saakka, jonka jälkeen siirrytään hyvässä järjestyksessä viettämään jatkoja vielä määrittelemättömään mutta taatusti toimivaan jatkopaikkaan.

Tapahtuma Facebookissa

Uusi vuosi, uudet kujeet, nähdään Kuppalassa!

Student organizations Polho ry and Taso ry will warmly welcome you to kickstart your spring semester and partyseason at Kuppala on 23rd of January!

Theme of the evening will be the dream professions of your childhood. Did you dream that one day you would be an astronaut? Maybe you wanted to be a Disney-princess..? Or perhaps a pirate? All those old dreams are legit once again, so pick a profession of your choosing, dress up accordingly and join the fun! The party will start at 6 p.m. Unfortunately Kuppala as a venue isn’t accessible with wheelchairs. We will leave from the Kuppala after 11 p.m. and continue our evening in downtown-Helsinki’s nightlife.

Event in Facebook

New year, new semester, let’s make it a good one. See you at Kuppala!