Yhiksen talviklassikot lauantaina 27.2 klo 18 alkaen!

Siltä varalta, että talvipakkaset vielä palaavat, järjestävät poliittisen historian ja talous- ja sosiaalihistorian ainejärjestöt Polho ry ja Taso ry lämpimän turvapaikan Kuppalaan lauantaina 27.2. klo 18 alkaen! Rennon yhdessäolon ja yleisen virkistäytymisen lisäksi tarjolla on mahdollisuus kokea riemukkaita voittoja ja opettavaisia tappioita klassisten kilpailumuotojen parissa. Näihin lukeutuvat mm. pubivisa, erilaiset lautapelit ja beer pong.

Kotoasi löytyvät lautapelit ovat myös tervetulleita mukaan. Jatkoille siirrytään puolenyön aikoihin, vielä määrittelemättömään paikkaan.

Valitettavasti tila on esteellinen.

Tapahtuma Facebookissa

Tervetuloa!

Just in case the winter is still actually coming, student organizations Polho ry and Taso ry have arranged a warm and cosy shelter for you in Kuppala on Saturday 27th of February from 6 pm onwards. And in this shelter, while you keep yourself safe from the potentially harsh and snowy winter, you may also test your skills against your fellow students in games such as pub quiz, board games of various kinds and beer pong!

In case you have some entertaining board games at your house, feel free to take them with you! We will leave from the Kuppala around midnight and continue our evening in a local nightlife.

Unfortunately Kuppala is non-accessible.

Event on Facebook

Welcome!