Polhon fuksitapaaminen perjantaina 19.8.!

Hyvä opiskelijakansa!

Toivottavasti kesä on ollut antoisa ja rentouttava, sillä pian on jälleen aika valmistautua tarmolla uuteen lukuvuoteen. Ennen opiskeluihin uppoutumista on kuitenkin hyvä keskittyä hetkeksi siihen, minkä jokainen uusi syyslukukausi tuo tullessaan: Polhon uusiin fukseihin. Polhon on jälleen aika täydentää rivejään uusilla jäsenillä, jotka vanhemmilla opiskelijoilla on ilo tutustuttaa polholaisiin perinteisiin ja aktiivisen opiskelijaelämän saloihin. Syksyn perinteistä ensimmäinen, Polhon fuksitapaaminen, järjestetään tänä vuonna perjantaina 19.8.

RAKKAAT FUKSIT: Lämpimästi tervetuloa ensimmäiseen fuksitapahtumaanne poliittisen historian opiskelijoina! Tapahtumapaikkana toimii jokaiselle valtsikalaiselle ja pian teillekin tuttu Kuppala. Paikalle saavutaan yhdessä tuutoreiden kanssa, ja lähtöpaikkana toimii Rautatientorin Aleksis Kiven patsas klo 18. Tunnistat tuutorin valtsikan punaisesta haalarista! Alkuillasta saatte rauhassa tutustua ensin toisiinne ja tuutoreihinne, ja illan hämärtyessä pääsette tapaamaan vanhempien opiskelijoiden innokkaan joukon. Jos jollekin tapahtumalle on suositeltavaa varata paikka kalenterista, se on tämä! Vaikka et ehtisi paikalle heti alkuun ja missaisit yhteislähdön, älä anna sen estää loppuiltaan osallistumista: tuutorit ohjaavat sinut kyllä perille! Jatkoille siirrytään puolenyön aikoihin perinteiseen mutta salaiseen jatkopaikkaan.

ARVON VANHEMMAT OPISKELIJAT: Lienee kohteliasta antaa uusille opiskelijoille ensin muutama tunti aikaa rauhassa tutustua toisiinsa, mutta klo 21 alkaen on aika liittyä uuden jäsenistön seuraan ja laittaa juhlat käyntiin! Tervetuloa siis tuttuun ja turvalliseen Kuppalaan tapaamaan uudet opiskelutoverinne, heittämään yläfemmat ja halit jo tutuille naamoille sekä valmistautumaan rennossa ilmapiirissä uuden lukuvuoden haasteisiin!

Tila on valitettavasti esteellinen.

Nähdään Kuppalassa!

MITÄ: Polhon fuksitapaaminen!
MISSÄ: Kuppala (Snellmaninkatu 14)
MILLOIN: Perjantaina 19.8.: Fuksit klo 18 → , vanhemmat opiskelijat klo 21 →
MIKSI: On pieniä fukseja!

Fellow students!

It’s almost time to kiss summer goodbye, and shift our focus towards university and a new session. But wait, don’t feel anxious about your deadlines or diploma just yet, now is not the time to worry those! Instead, it is time to welcome the most noticeable change every fall semester brings on: Thw new freshmen of political history!

Yes indeed, after long summer break it’s time to get together in safe and familiar Kuppala, not only to welcome some fresh blood into our department and student organization, but also to meet old friendly faces once again. And what would be a better way to achieve these both and kickoff a new semester in a relaxed athmosphere than the traditional Freshmen Meeting of Polho on 19th of August?

DEAR FRESHMEN: Welcome to your very first freshmen event as a student of political history! As already mentioned above, the evening will be held at Kuppala, a truly familiar venue for every student of our faculty. We will meet at the statue of Aleksis Kivi on Rautatientori, from where we will leave at 6 p.m. to Kuppala, where we have first couple hours to get to know each other, and later in the evening we will be joined by older students of Polho. When you arrive at the statue, look for the red overalls! And if you can’t make it by 6 p.m., don’t worry, the tutors will happily guide you by phone! This is the one evening you don’t want to miss on your freshmen year! We will leave from Kuppala around midnight for the afterparty in a secret location.

HONORABLE SENIORS: You are more than welcome to join in and meet your new fellow students at Kuppala from 9 p.m. onwards!

Unfortunately, Kuppala is not accessible with wheelchairs.

See you at Kuppala!

WHAT: Freshmen Meeting of Polho
WHERE: Kuppala (Snellmaninkatu 14)
WHEN: On Friday 19th of August: Freshmen from 6 p.m., seniors from 9 p.m. onwards