Polho goes CMI 23.11.

Kiinnostaako rauhanvälitys ja konfliktinratkaisu? Tervetuloa mukaan Polho ry:n työelämäexculle CMI:lle torstaina 23.11. kello 16.00-17.30!

“Crisis Management Initiative on suomalainen konfliktinratkaisujärjestö, joka ehkäisee ja ratkaisee väkivaltaisia konflikteja epävirallisen neuvottelun ja vuoropuhelun avulla. Rauhannobelisti Martti Ahtisaari perusti järjestön presidenttikautensa jälkeen vuonna 2000. Nykyisin CMI on yksi maailman johtavista toimijoista alallaan.”

Vierailulle mahtuu 20 osallistujaa. Ilmoittautumisessa etusijalla ovat poliittisen historian opiskelijat, mutta ekskursio on avoin kaikille yhteiskunnallisen muutoksen koulutusohjelman opiskelijoille.

Ilmoittautuminen ekskursiolle tapahtuu e-lomakkeella, joka julkaistaan maanantaina 13.11 kello 12.00 tässä Facebook-tapahtumassa sekä Yhmun sähköpostilistalla. Ilmoittautuminen vierailulle on sitova.

MITÄ: Työelämäexcu CMI:lle
MILLOIN: Torstaina 23.11. klo 16.00-17.30
MISSÄ: Eteläranta 12, 2. krs

Lisätietoa CMI:stä: http://cmi.fi/

Toiveita vierailulle tai muuta kysyttävää? Ota yhteyttä Kara Martikaiseen (kara.martikainen@helsinki.fi).

Unfortunately this event will be held only in Finnish.

CategoriesUncategorized