Polho ry:n vaalikokous 21.11.

Vuosi 2017 lähenee loppuaan, mikä tarkoittaa, että Polho ry:lle on valittava uudet toimijat! Vaalikokouksessa tiistaina 21.11.2017 klo 17.15 alkaen valitaan vuodelle 2018 Polhon uusi hallitus sekä Poleemin päätoimittaja(t). Kokous pidetään Uuden ylioppilastalon kokoushuone Beauvoirissa.

Hallitustoiminnasta ja Poleemin päätoimittamisesta kannattaa kysellä lisätietoa entisiltä ja nykyisiltä toimijoilta. Yhdistyksen toiminnasta löytyy tietoa myös Polho ry:n nettisivuilta osoitteesta http://www.polho.fi/. Jos hallitustoiminta tai Poleemi kiinnostaa, mutta et pääse paikalle kokoukseen, ota puheenjohtajaan yhteyttä sähköpostitse (ville.viitala@helsinki.fii). Alta löydät vaalikokouksen esityslistan.

ESITYSLISTA
Poliittisen historian opiskelijat Polho ry
Vaalikokous 2017

Aika: 21.11.2017 klo 17.15