Polho goes Helsingin Sanomat

Oletko kiinnostunut työstä Suomen suurimmassa sanomalehdessä? Tervetuloa mukaaan Polho ry:n työelämävierailulle Helsingin Sanomiin keskiviikkona 4.4. kello 15!

Vierailun isännöi tunnettu Hesarin politiikan toimittaja sekä poliittisen historian alumni Marko Junkkari. Vierailu järjestetään yhteistyössä Yhteiskunta-alan korkeakoulutetut ry:n kanssa.

Ilmoittautuminen vierailulle tapahtuu E-lomakkeella, joka julkaistaan keskiviikkona 21.3. kello 12.00 Facebookissa sekä sähköpostilistalla. Mukaan mahtuu 30 opiskelijaa. Poliittisen historian opiskelijat ovat ilmoittautumisessa etusijalla, mutta paikkojen riittäessä kaikki yhteiskunnallisen muutoksen opiskelijat ovat tervetulleita mukaan.

Jos sinulla on kysyttävää vierailusta tai haluat esittää toiveita sen suhteen, voit ottaa yhteyttä Jouko Raitaniemeen (jouko.raitaniemi@helsinki.fi).

MITÄ: Polhon työelämävierailu Helsingin Sanomiin
MISSÄ: Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2
MILLOIN: 4.4. kello 15.00

Unfortunately this event will be held only in Finnish.

Linkki Facebook-tapahtumaan: https://www.facebook.com/events/430618364054583/