Politiikan pyhän kolminaisuuden pippalot 4.4.

Pyhä kolminaisuus eli tietysti Polho, VOO ja P-Klubi kokoontuvat torstaina 4.4 Kuppalassa klo 19.30 alkaen! Tarjolla on hyvää seuraa niin kotiyliopistosta kuin Turunmaalta. Jatkot tapahtuvat puolestaan myöhemmin ilmoitettavassa jatkopaikassa. Pukukoodina ovat opiskelijahaalarit tai vapaavalintainen asukokonaisuus, valitse siis mielesi mukaan!

Tapahtuma on avoin P-klubin, Polhon, VOO:n, Kumouksen ja Vallan jäsenille.

Tapahtumassa noudatetaan Kannunvalajien turvallisemman tilan periaatteita: https://docs.google.com/document/d/1RD5M5zjcefLyvB0C3BxxyQSbcSUpdkGVYQaci1ajnTs/edit

Kuppala on tilana valitettavasti esteellinen. Ongelmatilanteissa ja yhdenvertaisuuteen liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä Polho ry:n yhdenvertaisuusvastaavaan Aino Ikävalkoon (aino.ikavalko@helsinki.fi, 0403537655)

Nähdään Kuppalassa!

MITÄ: P-klubin, Polhon ja VOO:n bileet Kuppalassa!
MISSÄ: Kuppala, Snellmaninkatu 14
MILLOIN: Torstaina 4.4 alkaen 19.30
MIKSI: Polho + VOO + P-klubi = mieletöntä!

CategoriesUncategorized