Tiedettä ja kaljaa: Juhana Aunesluoma 26.9.

Syksy saapuu ja niin saapuvat myös Polho ry:n tarjoama Tiedettä & Kaljaa -tapahtuma. Tässä legendaarisessa tapahtumassa on mahdollisuus tutustua tieteenalan tutkijaan ja hänen tekemiinsä tutkimuksiin. Tapahtuma sopii erinomaisesti niin poliittisen historian pääaineopiskelijoille kuin siitä kiinnostuneille opiskelijoille.

Vuoden toiseen Tiedettä & Kaljaa -tapahtumaan saapuu Eurooppa-tutkimuksen keskuksen tutkimusjohtaja, Valtiotieteellisen tiedekunnan varadekaani sekä poliittisen historian dosentti Juhana Aunesluoma. Aunesluoman tutkimusalueita ovat Euroopan nykyhistoria, kansainvälisten suhteiden historia sekä Suomen poliittinen ja taloudellinen historia. Hänen viimeaikaisiin julkaisuihin kuuluu Eduskunnan tulevaisuus valiokunnan kustantama tutkimusraportti nimeltä Euroopan villit kortit ja mustat joutsenet, jossa hän on toiminut toimittajana. Hän on myös osallisena Reimagining Norden in an Evolving World nimisessä tutkimuksessa.

Leijuva Lahna on valitettavasti tilana esteellinen. Tähän ja muihin mahdollisiin kysymyksiin liittyen voi olla yhteydessä Otto Hormioon, otto.hormio@helsinki.fi

MITÄ: Tiedettä & Kaljaa
MISSÄ: Leijuva Lahna (kabinetti), Eerikinkatu 14, 00100
MILLOIN: Torstaina 26.9. klo. 18.00
MIKSI: Kovaa tiedettä ja hyvää kaljaa!

Briefly in English:

Political History Students Association Polho ry organizes a traditional Tiedettä & Kaljaa discussion evening on september 26th. Unfortunately this event will be held only in Finnish. If you have any questions, please contact Otto Hormio, otto.hormio@helsinki.fi

Linkki Facebook-tapahtumaan / Link to the Facebook event:

CategoriesUncategorized