POLHO RY:N VAALIKOKOUS 2019

Ystävät,

On jälleen se aika vuodesta, kun istuva hallitus on syrjäytymisvaarassa. Polho ry pitää vuosittaisen vaalikokouksensa keskiviikkona 13.11. klo 18. Paikkana toimii tuttu kokoushuone Beauvoir, Uudella ylioppilastalolla. Olit sitten vanha järjestöjyrä tai ensimmäisen vuoden opiskelija, koko vuoden 2019 hallitus toivottaa teidät sydämellisesti tervetulleeksi osallistumaan ensi vuoden toimijoiden valintaan.

Huomion arvoinen seikka:
Kokouksessa tullaan esittelemään yhdistyksen sääntöihin kaavailtu muutos. Esitettävä muutoskohta on löydettävissä alle liitetystä esityslistasta. Pyytäisinkin jäsenistöämme tutustumaan ehdotettuun muutokseen etukäteen ja esittämään vastalauseensa tai puoltavat kommentinsa 13.11. Mikäli haluat asettua ehdolle tai osallistua äänestykseen, tulee sinun varmistaa ennen vaalikokoukseen saapumista, että olet Polho ry:n jäsen.

Erityisesti uusille fukseille:

Yllä olevasta linkistä on mahdollista liittyä Polho ry:n jäseneksi. Jäsenyys on maksuton.
Mikäli et ole varma jäsenyydestäsi, voit varmistaa sen alla mainituilta henkilöiltä:

Markus Leivo, markus.leivo@helsinki.fi
Saaga Syrjänen, saaga.syrjanen@helsinki.fi

Kiireisimmän vaiheen vasta alettua, en koe vielä tarpeelliseksi aloittaa kuluneen vuoden kaihoisaa muistelua  – sen aika tulee vasta parin kuukauden päästä. Tekemistä on paljon ja lukuisia laadukkaita tapahtumia on vielä luvassa. Haluan kuitenkin esittää jo tässä vaiheessa vilpittömät kiitokseni jäsenistöllemme onnistuneesta keväästä ja alkusyksystä. Kiitos, että olette olleet mukana. Olkaa vastedeskin.

Mukavaa syksyn jatkoa ja jaksamista koko yhmu-yhteisölle syksyn kiireisiin.

Parhain terveisin,

Johannes Vänttinen
Puheenjohtaja 2019
Poliittisen historian opiskelijat Polho ry

POLHO RY:N VAALIKOKOUS 2019
Aika:
Keskiviikko 13.11. klo 18
Paikka: Kokoushuone Beauvoir, Uusi ylioppilastalo, 3. krs

1. Kokouksen avaus
  2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja kaksi ääntenlaskijaa
  3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
  4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys
  5. Käsitellään sääntölisäysehdotus yhdistyksen sääntöihin kohtaan 3. Jäsenet
  • Ehdotetaan lisättäväksi kohtaan 3 seuraava sääntö:
    • Yhdistyksen jäsenyys on voimassa 8 vuotta sen alkamisesta, mikäli sitä ei olla kyseisenä aikana uusittu. Jäsenyyden voi uusia henkilön ollessa kirjoilla Helsingin yliopistossa 8 vuoden jälkeen jäsenyyden alkamisesta. Aiempien sääntöjen nojalla saavutetut jäsenoikeudet ovat voimassa 8 vuotta tämän sääntömuutoksen astuttua voimaan.
  1. Valitaan hallituksen puheenjohtaja, opintovastaava sekä 4-10 hallituksen jäsentä
  2. Valitaan yhdistyksen lehden päätoimittaja(t)
  3. Valitaan hallituksen virkailijat
  4. Valitaan kaksi toiminnantarkastajaa ja heille varatoiminnantarkastajat